sobota 19. února 2011

Hodný, zlý a divný (2008)

Joheunnom Nabbeunnom Isanghannom/The Good, The Bad, The Weird
režie: Jee-woon Kim
scénář: Jee-woon Kim, Min-seok Kim
hrají: Byeong-heon Lee, Kang-ho Song, Woo-sung Jung
viděno 19. 2. 2011

Ve chvíli, kdy začala hrát Don't Let Me Be Misunderstood, jsem se už prakticky válela smíchem po podlaze. Ale přesto jsem si myslela, že by to mohlo být hudebně nápaditější, kromě téhle písně, kterou už jsem tedy znala, mi žádná jiná v hlavě neutkvěla. Ale k čertu s tím! To je aspoň biják! Kang-ho Song je králem pod horami. Čím jsem starší, tím víc také oceňuji, když si tvůrci nechají dost času, aby mohli všechno hezky barevně nakreslit - aneb když film začne jako pramínek a končí jako mocná řeka posilněná mnoha přítoky. To je panečku krásné přirovnání, musím se pochválit.



Žádné komentáře:

Okomentovat