pátek 20. dubna 2012

Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
režie: Stanley Kubrick
scénář: Stanley Kubrick, Terry Southern, Peter George
hrají: Peter Sellers, George C. Scott, Sterling Hayden
viděno 20. 4. 2012

Většinou hlavně když chci provokovat, tak všude říkám, že obecně Kubricka moc ráda nemám a že mi jeho filmy nic neříkají. Ono je to ale film od filmu, některé mám naopak zase hodně ráda. Zabíjení je skvělé, Osvícení je skvělé, Olověná vesta není můj top film, ale mám k němu respekt. No a ten mám nově i k Doktorovi Divnolásce. Film ve mně vyvolává spousty protichůdných reakcí zároveň a nemá snad jedinou viditelnou chybu. Smála jsem se nahlas a u toho přemýšlela, jestli jsem bestie.




Žádné komentáře:

Okomentovat