středa 8. července 2015

Peter Ibbetson (1935)

režie: Henry Hathaway
scénář: Vincent Lawrence, Waldemar Young, George du Maurier (kniha)
hrají: Gary Cooper, Ann Harding, Ida Lupino
viděno 8. 7. 2015

Unikátně depresivní film o naději, jehož snová kouzla a čáry jsou přinejmenším odzbrojující. Příběh je sice vyprávěn zejména dialogy, ale jsem ochotná to odpustit za tu světlem modelovanou krásu v poslední části a hlavně - hlavně! - za tu silou vůle a pílí duše vytvořenou krásu v poslední části! Vzpomněla jsem si na film 3-iron a srdéčko se mi zachvělo. Čekala jsem bůhvíco, a fakt, že film se mi podařilo sehnat po dvou letech hledání pouze s ruským rychlodabingem, moje očekávání moc nenavýšil, ale ó můj bože! Tenhle film by měl být mnohem víc slavný, než je. Jak by řekl španělský faun: Svět patří těm, kteří ví, kam se dívat. ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat